Visa Checkout biedt uw klanten een manier om met vertrouwen te betalen op uw e-commercesite en in uw app. Met Visa Checkout hoeven geregistreerde gebruikers geen creditcardnummer of factuuradres in te vullen, waardoor slechts twee velden nodig zijn om af te rekenen.
Verhoog conversie
Met de eenmalige aanmelding van Visa Checkout wordt afrekenen nog gemakkelijker voor klanten, waardoor omzet binnen kan worden gehaald die anders verloren zou gaan.
82% van de geregistreerde Visa Checkout-klanten heeft in 2017 transacties uit de winkelmand voltooid.1
In 2015 werden er op alle e-commercesites 48% meer transacties verricht door Visa Checkout-kopers, ongeacht de gebruikte afrekenoptie.2
Het verminderen van het aantal formuliervelden tijdens het afrekenen kan een belangrijke reden voor het verlaten van de site wegnemen. Naar schatting vindt 27% van de kopers het afrekenproces te lang en ingewikkeld.3 Geregistreerde gebruikers van Visa Checkout hoeven slechts 2 formuliervelden te doorlopen om af te rekenen.
Uitbreiding over de hele wereld
Visa Checkout breidt steeds verder uit met introducties in meer markten, meer geregistreerde gebruikers, meer kaartuitgevers die Visa Checkout ondersteunen en nieuwe retailers die live gaan.

geregistreerde rekeningen over de hele wereld.

retailers over de hele wereld.

kaartuitgevers die Visa Checkout ondersteunen.
Mogelijkheden voor fraudebeheersing
Visa Checkout beoordeelt risico’s in elk 'stadium' en vormt een veilige basis voor een probleemloze winkelervaring.
Deze verbeterde beveiligingsmogelijkheden hebben ertoe bijgedragen dat het fraudevolume van Visa Checkout als percentage van de omzet 63% lager is en het fraudevolume als percentage van transacties 56% lager is dan het niet-Visa Checkout-volume bij de grootste Visa Checkout-retailers.4
Geavanceerde tools, waaronder apparatuur voor het herkennen van vingerafdrukken en step-up authenticatie, verminderen het risico op frauduleuze transacties.
Visa Checkout maakt gebruik van risico- en authenticatiemogelijkheden van Visa die in elk stadium risico’s beoordelen en een veilige basis vormen voor een vlekkeloze winkelervaring.
1 Gebaseerd op interne productgegevens van Visa afgeleid van meer dan 21 miljoen Visa Checkout-rekeningen in 26 markten op het web via desktops, tablets en mobiele telefoons (native mobile app/SDK-gegevens niet inbegrepen), die aankopen van meer dan 300.000 Visa Checkout-retailers over de hele wereld meten gedurende een periode van zes maanden van december 2016-mei 2017.
2 Bron: comScore 2015 - onderzoek van Visa Checkout, in opdracht van Visa. Op basis van gegevens afkomstig van het comScore-onderzoekspanel bestaande uit een miljoen Amerikaanse pc-/laptop-gebruikers waarbij aankopen van panelleden werden gemeten in alle e-commercedomeinen en transacties werden vergeleken tussen Visa Checkout-kopers versus alle kopers over de periode juni-december 2015.
3 Bron: Baymard Institute, E-Commerce Usability: Checkout, sept. 2016.
4 Bron: Gebaseerd op gegevens van Visa Checkout en VisaNet over de periode juli 2015 tot juni 2016. Visa-analyse van representatieve Visa Checkout-retailers en sluit bepaalde retailers uit die hun betalingstransacties anders rapporteren tussen Visa Checkout en VisaNet. Retailers die in de fraudeanalyse zijn opgenomen, vormen ongeveer 90% van het totale Visa Checkout-betalingsvolume.

Retailers kunnen Visa Checkout direct implementeren
U kunt direct met Visa Checkout integreren via het Visa Developer Platform.

Implementeer Visa Checkout met een platformpartner
De e-commerce platformpartners van Visa zijn beschikbaar om Visa Checkout te helpen implementeren.
Blijf op de hoogte
Leer van de koplopers
Er is niet meer nodig dan enkele HTML-/javascript-tags en minimale aanpassingen in de front-end. Aanpassingen in bestaande gateway-rekeningen zijn niet nodig.







