
Zintuiglijke branding van Visa gebruikt waar mogelijk visuele elementen, geluid en trillingen om te bevestigen dat een Visa-aankoop is goedgekeurd.

Snelle en gemakkelijke betalingen
Maak betalingen gemakkelijker. 87 procent gaf aan dat hun transactie snel en gemakkelijk was.¹

Merkinnovatie
Laat een blijvende indruk achter. 82 procent van de gebruikers ervaart hun betalingservaring als innovatief. ¹
¹ Visa, Inc., de waarde van meervoudige zintuiglijke branding: Geluids- en animatie-elementen in kaartloze betalingservaringen, 2016

Verbeterde perceptie
94 procent gaf een grotere voorkeur aan voor technologiepartners.¹

Geïntegreerd maatwerk
Kleurensets, achtergronden en andere ontwerpopties onderscheiden u van de rest.

Eenvoudige integratie
Zintuiglijke branding van Visa vereist minimale technische inspanningen.
¹ Visa, Inc., de waarde van meervoudige zintuiglijke branding: Geluids- en animatie-elementen in kaartloze betalingservaringen, 2016

SDK’s
Integratie voor iOS, Android en web. SDK’s voor zintuiglijke branding van Visa bevatten alleen front-end animatie-, geluids- en haptische bestanden. Aanpassingen omvatten kleur, omvang, geluid en haptische trillingen.

Lokale integratie
Ontwerpelementen en animatiespecificaties zijn ook beschikbaar. Elementen kunnen worden aangepast aan uw betalingsoplossing.
-
Alle drie de elementen van zintuiglijke branding van Visa (geluid, animatie en haptische trillingen) werken samen om een goedgekeurde Visa-transactie te bevestigen, en moeten allemaal worden opgenomen indien ondersteund door de betalingshardware.
-
Zintuiglijke branding van Visa begint onmiddellijk na een goedgekeurde Visa-transactie met een oplaadbare Visa-prepaidkaart, Visa-debetkaart of Visa-creditcard.
-
Ja. De klantenervaring moet consistent zijn, ongeacht de Visa-kaart die wordt gebruikt.
Stuur voor meer informatie over zintuiglijke branding van Visa een e-mail naar VisaSensoryBranding@visa.com.