De betalingservaring is nu nog beter geworden

Met zoveel nieuwe manieren om te betalen, zorgt zintuiglijke branding van Visa voor consistentie en vertrouwen in de betalingservaring van goedgekeurde Visa-transacties.

Wat is zintuiglijke branding?

Zintuiglijke branding van Visa is een reeks digitale merkelementen die, waar van toepassing, animatie, geluid en haptische trillingen gebruikt om aan te geven dat een Visa-transactie is goedgekeurd.
A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Wat te verwachten tijdens transacties

Na een goedgekeurde Visa-transactie kan de consument een geluid, een animatie en, voor apparaten die hiermee zijn uitgerust zoals smartphones, een haptische trilling ervaren. In een wereld van nieuwe betalingstechnologieën geven deze signalen extra geruststelling aan de consumenten wanneer ze betalen met Visa.¹

De betalingservaring is aan verandering onderhevig

De zintuiglijke ervaring biedt een extra bevestigingslaag voor goedgekeurde Visa-transacties.
Security represented by lock illustration.

Beveliging

Zintuiglijke branding van Visa geeft het signaal dat de Visa transacties veilig en goedgekeurd zijn.
Speed represented by stopwatch illustration.

Snelheid

Profiteer van het gemak van snelle aankopen. De zintuiglijke brandingervaring van Visa duurt hooguit een seconde.¹
Trust represented by shield illustration.

Vertrouwen

Voel u veilig wanneer u betalingen doet via het betrouwbare wereldwijde netwerk van Visa.